Starosta Kartuski informuje właścicieli lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa uszkodzonych w związku z nawałnicą jaka przetoczyła się przez powiat kartuski w dniach 11/12 sierpnia 2017 roku, o możliwości składania wniosków o zwrot kosztów zagospodarowania związanych z odnowieniem powierzchni leśnych. Do wniosku należy dołączyć faktury VAT lub rachunki obejmujące orkę, zakup sadzonki oraz sadzenie.
Wniosek jest dostępny na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Kartuzach http://spow.kartuzy.ibip.pl/public/?id=869
Dokumenty należy przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ulica Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy lub złożyć do wrzutni Starostwa Powiatowego w Kartuzach, w zamkniętych kopertach, opisanych imieniem i nazwiskiem właściciela lasu, z dopiskiem „Do Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska”.
W celu dostarczenia usług na najwyższym poziomie i dostosowania witryny do indywidualnych potrzeb strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie ze stron bez zmiany ustawień dotyczących cookies powoduje, iż będą one używane w Waszym urządzeniu końcowym. Można w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące cookies.